Re: about the credentials and my dyslexia research.

got it, I will consult them.
Anyway, since I probably have no courses at all in this semester, I will only have to let myself pass the qualification of trainee pretest. 因為通過加入教程審核的時間可能是學期中之前。
我的意思本是這學期搞定教程的申請通過後休學,這樣我還會有一年半的額度嗎?或是只剩下碩四一年?
總之我會繼續嘗試最好的可能組合。

我預計下週會和HTC 的教育基金會聯絡。即使我沒有休學,有在學學生身份還是可以有一些商業談判或學校設備申請上的理所當然優勢。我會好好使用,特別是沒有上課的時候。

華碩那邊…可能因為他們此刻正趕著要在年中推出zenfone 3,所以我要再等一下高層的決策消息。

thank you! 
I will think about it and let you know with further decision. 


xx; 於 2016年3月10日 上午9:12 寫道:
浩民,
我知道你的狀況很特別,但是你要修教程的話是不能休學的,否則無法修課。
至於教程不用到場上課的話我想也是不大可能的事情,除非經過授課教師的同意,
所以你再考慮看看囉~
xx 助教

From: 吳浩民 []
Sent: Wednesday, March 09, 2016 8:17 PM
To: xx
Subject: Re: about the credentials and my dyslexia research.

Hi, I got good news
I just got the job as a tech writer in NeiHu. The salary is pretty good to me. So I must go and start my career and maintain my life by the income. 
But I still got something to handle at NCCU this semester. 

留言

Translate